CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, January 2, 2009

bebaskan palestiN !!!!


syahid di jln ALLAH

para mujahid

xkire usia....

adakah tgn kite akan seperti ini?

harapan....

bercucuran air mata, tumpahnya darah di segenap pelusuk kawasan palestin yg rakusnya nyawa mereka diambil bagai haiwan oleh kaum yahudi yg dilaknat oleh ALLAH swt.....para mujahid lantang melawan yahudi demi agama islam yg tercinta,mmpertahankan kedaulatan negara....tetapi.....mereke lemah tanpa bantuan umat islam itu sendiri......yang kini,akhirnya negara islam lebih bnyk berpaksikan kepada kuasa besar iaitu...amerika....demi kepentingan politik yg xsudah2 menipu semua makhluk di muka bumi ini........wahai umat islam......bangunlah,sedarlah....saudara kita di palestin memerlukan bantuan.......walaupun kita jauh utk membantu.....hanya doa saja yg mnjadi senjata kepada kaum yg dilaknat itu sebagaimana apa yg dijanjikan oleh ALLAH...."mintalah,nescaya aku beri" moga2....umat islam kembali bersatu utk agame yg kte cintai ini....ALLAHUAKBAR!!!

1 comments:

Anonymous said...

Aku sokong kalau Palestin dibebeaskan. Aku cukup marah kalau orang yahudi yang cuba membunuh agama aku. Kalau di beri peluang. Aku nak jer bawak senapang g tembak sorg2 yahudi kat Palestin tu. Cuba ko bayangkan kalau di Malaysia berlaku seperti itu. Aku rasa orang pertama akan lari ialah pemimpin kita. Lebih2 lagi ayah ko iaitu Najib. HUHU. Sesama la kita menegakkan syiar islam.