CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, January 2, 2009

sYukuRilah nikMat Yg adE......

alhamdulillah......yg petame selesai sdh tugasan aku tuk agame & negara & ANAK MELAYU di Uitm,sbb n las sem aku kt uitm,insya'allah grad......thanks to all my fren yg betungkus lumus mnjlnkan tugas sbg PM(pembantu mesra mahasiswa)ye k0t...ahaks.....de yg demam,xcdent....mcm2 lg la....punyela na jge perngai bdak2 yg mcm2....meny0rok lam blik knci pintu,ps2 ktorg pggil p.guard...baru taw ktorang n spe...hahahahaa...tp sem n...de gak bdak yg kne hsteria lg....sem lpas de gk,lg ter0k...huhuhuh..aku p0n naek seram jge bdak2......tp yg bes,ble time slot marah2 sayang....aku,eejat,ab0h,gesa ngn l0ng jd dalang marah,tengking budak.....de yg mnages....diorg xtaw yg sbnanye ktorang nga cri bufday b0y n gurl....skali,kene da....maap ye adek2 yg tekene mlm2....huhuhhuhuhuh..

yg KEDUE.....aku besyukur sgt2 ngn result aku walaup0n xDL....sbb de subject yg aku rse cm na kantoi jew....tp las2...llus ngn cemerlang nye....huuhuuhuhu....aku tumpang gembire rmai mmbe2 aku DL....TAHNIAH........

YG KETIGE....aku n the gang g bercuti kt cherating huhuhuhuhuhhuh

n la tempat ktorang td0w
metal,kapan,eejat,anas
indahnye....


1 comments:

Anonymous said...

Aik gi cherating ker. Ngan saper? Aku tak tahu pun. Huhu. Saper ketua projek. HUHU. Jeles aku tengok. Aku harap MMS akan datang kita dapat kerja kembali. Perkuatkan lagi.